Google+

onsdag 9 februari 2011

Från blogg till hemsida

Länge sen jag skrev nu. men krig och elände har hindrat mig. :) Bloggen kommer nu få stå för namnet på en hemsida. www.kungenochslaven.se blir den nya siten för dig som gillar saker man kan tanka gratis, nya program, mitt privata bildgalleri, bloggen kommer finnas där, plus en massa annat. Räknar med att de första stegen i denna process kommer ske inatt eller under dagen imorgon. Det blir då en liteversion som kommer finnas tillgänglig, men det gör det hela så mer spännande till nästa gång man skickar in på sidan.

Kommer uppdatera sidan varje dag så det alltid finns nåt nytt. Just nu jobbar jag med designen. På sidan av jobbar jag med designen till min andra nya sida www.spiderwebsproject.se. Men det är kul, för det blir inte så långrandigt. :)

Så jag kommer hålla alla underrättade hur arbetet fortskrider här på bloggen.

Spider


Vill du ha ett webhotell plus domännamn med 15%  rabbat? Kolla här.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)