Google+

måndag 23 maj 2011

Måndagar är uppdateringarnas tid. Då kommer ofta nytt reklammaterial från de som annonserar på mina sidor. Jag har många företag som jag har tillgång till. Detta beror på att jag vill kunna erbjuda läsare och vänner bra tillfällen att få nåt extra. Idag när jag loggade in på en av mina program så såg jag att HP har ett jäkligt bra erbjudande om man är ute efter en ny bärbar dator. De erbjuder nu 10% på sina bärbara datorer plus fri frakt. Kanon om man är på jakt efter nåt nytt.

Annars har helgen avlöpt fint. Födelsedagen var en lugn dag, man firar ju inte gammalt folk. ;) Jag vart glad för de väldigt fina rosorna som mina döttrar kom med. De kommer torkas. Söndagen gick åt till att hjälpa till med en blogg som en hade problem med. Efter massa grottande i htmltaggar och CSS. Otroligt lätt att stirra sig blind på ett problem där man tror att det är och sen visar det sig att problemet låg precis framför näsan på en hela tiden. Resultatet vart i vilket fall som helst bra. :)

Hoppas alla får en fin måndag.

P.S. Glöm inte rabattkoden LAP10 i kassan om ni köper dator. D.S.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)