Google+

fredag 22 juli 2011

Åskväder som hette duga

Inatt klockan 01.30 vaknade jag av ett otroligt åskväder. Det lyste upp hela himlen och tydligen var det nåt rekord i antal blixtar. Kan jag förstå för det var extremt ljust den gångna natten. Det jag vaknade av var nog det längsta mullrandet jag nånsin upplevt. Höll nog på i 40-50 sekunder. Så det vara bara att fara upp och slita ur alla kontakter. Stod sen i vardagsrummet och tittade ut på kanonarden av blixtar och smällar.

Jobbet med Spiderwebs Project går vidare, ni som inte kollat in bloggen kan väl gå in och ge mig lite kommenatarer hur du upplever bloggen. Vore kul. :)

Idag är det en antifacebook dag som en vän fixat. Hakade på. Men mina inlägg kommer vara uppe där ändå. Detta pga att jag kopplat bloggen till FB.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)