Google+

fredag 15 juli 2011

Lite nytt på bloggen.

Idag satt jag och kollade runt om det fanns nåt kul att pimpa bloggen med. Då fann jag Wibiya Social bar. Perfekt för en blogg där man vill dela med sig till andra. Se hur många som är online på bloggen, samt om man har lust ta en chatt med någon som är där. :)
Hur som helst så var installationen lätt, bara in med sina uppgifter och sen rockade det på. Bra alternativ om man vill dela med sig något lite snabbt. Så den rekommenderar jag starkt för dig med hemsidor eller blogg.

Jag har också funderat över www.kungenochslaven.se. Den sidan kommer nu göras om helt. Kommer bli mindre rörig och det kommer mest finnas information om en massa saker som ligger mig varmt om hjärtat. Funderingar på att koppla några tjänster till sidan också, men det får ni se sen. :)
Kommer finnas en hel del nytt. Tänkte påbörja byggandet redan imorgon eller ikväll om lusten faller på. ;)

1 kommentar :

  1. Besök och kommentera gärna min blogg om du vill!
    Kärlek till dig!
    :)

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)