Google+

måndag 25 juli 2011

Tyst minut och slutet på facebook.

Måndag igen och med det vardagen. Vardagen som ska sätta punkt på det hemska som hände i helgen. Det som påverkade oss så mycket fast vi nog inte riktigt fattat det. Hörde att krogarna här i stan hade haft lite folk, fast det är högsäsong nu. Ett bevis om något att folk har tagit till sig av tragedin. Idag ska vi ha en tyst minut för att hedra de som dog i Oslo och på Utöya. Så klockan 12.00 idag börjar den.

För övrigt så kommer jag att snart att börja använda min Spiderwebs Project fanpage som Facebook-sida. Jag är rejält trött på facebook som det är just nu. Deras ny påhitt med flöden och ny chatt har fått mig att bara ha fanpagen där. Ni som har mig på facebook bör gilla fanpagen om ni vill ha kvar mig på facebook i fortsättningen. Min personliga sida kommer finnas kvar men den kommer inte kunna skrivas till eller finnas nån logg. Den blir bara en del utåt med inga rättigheter för nån.
Annars finns jag på G+. Har redan en handfull FB-vänner där som kommit över. Plus en massa nya vänner. :) Det är fördelen med ett nytt socialt nätverk. Alla vill testa och få andras intryck till sig, då byggs nya nätverk. Och man kan följa vem man vill. Klart mycket bättre.

Vart en tidig morgon idag. Men hinner skriva en del och kolla igenom nyhetsflödet. Driver ju inte bara denna blogg. ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)