Google+

tisdag 12 juli 2011

Märklig morgonupplevelse.

Min älskling ringde och väckte mig straxt efter sju. Yrvaken svarade jag och vi låg och småpratade lite. Efter en stund så gick jag upp och förflyttade mig med släpande till köket. Satte på en panna kaffe och ställde mig i fönstret och tittade upp mot himlen. När jag står där som bäst och studerar molnen som far förbi hör jag ett svagt pluttrande uppifrån backen. När jag tittar uppåt backen får jag se en mycket märklig syn. På en extremt liten motorcykel åker det en litet barn. Jag bara gapar och gnuggar mina ögon.
Motorcykeln kommer närmare och jag inser att när farkosten är så nära att jag kan se vem som kör så är det en medelålders man med skägg. Personen är alltså kortväxt(ej dvärg) och har något som ser ut som Harley Davidson, fast två nummer mindre än en normal hoj. Det hela ser så otroligt kul ut, ja eller kul, mer åt det overkliga hållet. Här kommer en pyssling på en HD klockan 07.15 som knappt syns över grannens häck och som ser ut som en knutte från Hells Angels. Helt sjukt!

Kaffet vart gott men pigghetseffekten fixade min visuella upplevelse istället.

God morgon på er! :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)