Google+

måndag 18 juli 2011

Mer uppdateringar och en glad nyhet.

Nu har jag uppdaterat mitt kommentatorsfält ytterligare. Du kan nu lägga in en bild om du har lust med det i dina svar i fältet. :) Kan vara kul om det blir en längre tråd. En bild säger ju mer än tusen ord. :)

Sen är jag väldigt glad över att kunna presentera en ny annonsör här på sidan. Det är Pineberry som kommer husera här ofta. De jobbar med sökmotorsoptimering(SEO) och webbutveckling. De är ett av Sveriges ledande företag när det gäller det. Jag har haft en del att prata om med deras sökmotorskonsult Magnus Bråth. En mycket kompetent herre. :)
Du som har en hemsida eller en affärsidé som du vill ska hamna högt upp på sökmotorerna tycker jag definitivt ska ta kontakt med Pineberry. Du kanske jobbar på ett företag som tycker att de borde hamna högre upp i sökmotorerna med sin sajt? Tipsa dom om Pineberry. Det kommer garanterat att löna sig. ;)

Annars sitter jag nu och väntar på hjärtat. Hon ska vara på väg. :) Hoppas ni andra har bättre väder än vad jag har....här regnar det just nu. :(

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)