Google+

tisdag 5 juli 2011

Nu asså!

Hej bloggen!

Asså shieeet! Idag är det massa typ som ska göras. Jag måste lägga ansiktsmask, lägga foundation och vaxa muffilatorn. Sen iväg på möten med alla min agenter och massa annat folk som bara vill träffa mig(suck). Ni märker asså att vara bloggare på denna nivå är så jobbigt, men jag bara typ älskar allt och alla. Igår kom det fram tre tjejer och bara ville kramas och ta bilder på oss ihop, Guud sååå söta vi var. Men nu har jag inte tid att skriva mer. Hörs senare.
Typ min utefitta får ni se sen. Den är så jäkla awesooome! :P

Puss på er...

(ni som inte förstod ironin i detta inlägg kan genast logga ut och vaxa benen) :P

7 kommentarer :

  1. Hahahaha, underbart! "muffilatiorn"

    SvaraRadera
  2. Du har väll inte missat att gå med i veckans blogg för mina 900 bloggläsare? Lycka till
    PUSS

    SvaraRadera
  3. Du har väll inte missat veckans blogg (en länkning på 900 bes) i min blogg?
    Isf, nominera och lycka till!
    PUSS

    SvaraRadera
  4. hej sötnos!
    skulle du kunna länka min blogg på din facebook och blogg? :D skulle uppskattas..

    SvaraRadera
  5. ska vi följa varandras blogg på bloglovin? :)

    SvaraRadera
  6. hej sötnos!
    skulle du kunna länka min blogg på din facebook och blogg? :D skulle uppskattas..

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)