Google+

lördag 2 juli 2011

Twitter

Jag har sagt det förut och kommer göra det igen och igen. SKAFFA TWITTER!!!
Många som sitter på Facebook, skriver uppdateringar hela tiden. På Twitter blir detta roligare. Har du en hemsida eller blogg så är Twitter ett otroligt bra komplement.
Så när du läst detta så följer du fågeln här nedan, skaffar ett konto som givetvis är kostnadsfritt och när du är klar med det så följer du mig @kungenochslaven eller trycker på follow-knappen.

Länk till Twitter

Follow kungenochslaven on Twitter

Inte så svårt och nu kommer kunna följa vilka ni vill. Bara lägga till de ni vill följa. Om det så är Nisse Hult i Skebokvarn eller Barack Obama. Följer ni mig så lovar jag att jag följer er. :)

2 kommentarer :

  1. hade man nå intressant att twittra om så skulle ja lätt skaffa det

    SvaraRadera
  2. hade man nå intressant att twittra om så skulle ja lätt skaffa det

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)