Google+

lördag 10 september 2011

Dags att ge sig ut

Har haft så fruktansvärt ont i ryggen under en lång tid nu. Men idag känns det riktigt skapligt så jag tänkte ge mig ut och fotografera lite. Är med en fotogrupp på Ayloo som jag tänkte glädja med lite bilder härifrån.
Så nu blir det att ta cykeln och bege sig downtown här i Peking och se om man kan hitta några fina motiv. Tänkte ta lite bilder på strykjärnet. Det är ett bra motiv. :)

Annars ska jag grotta med servern och se om jag kan lösa lite problem inför bytet av blogg. :)

Ska även förbereda en intervju med Magnus Bråth från Pineberry som kommer i veckan på Spiderwebs Project. Tänkte få till riktigt bra frågor som tar oss lite mer på djupet av denna SEO-expert. Men nu är det ut på cykeln. Kanske lägger upp nån bild här om det blir någon som duger, annars kommer de finnas på Ayloo och Google+. :)

Ha en fin lördag.



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)