Google+

onsdag 28 september 2011

Gjort om.

Nu har denna blogg fått sig en ansiktslyftning. Vill ju inte vara sämre än FB på det området. :) Innehållet kommer också vara lite annorlunda än förut. Nu satsar jag hundra procent på sociala nätverk. Det innefattar allt utom Facebook som jag härmed kommer bojkotta. Som jag skrev igår kommer jag ta bort min FB-profil helt. Vill göra mig fri. Det var någon som skrev att FB hade blivit en organism, jag anser det är en parasit som åtminstone jag vill göra mig av med.

Bloggen kommer däremot handla om alla andra fina sociala nätverk som finns. Jag har en uppsjö med nätverk jag kommer skriva om, men skulle vilja ha din hjälp med att hitta nya nätverk som kanske inte är så vanliga. För det finns tusentals av dem. Så skicka ett mail eller skriv en kommentar här vad du vill att jag ska skriva om.

Det är inte bara en blogg. Det kommer också vara en sajt till denna blogg. Där kommer du kunna hitta listor på sociala nätverk, recensioner på dessa och vad du som person kan få ut av dessa. Jag kommer ha massor med extra som du ska kunna använda i ditt sociala liv på nätet. Plus mycket annat.

Så håll utkik efter sidan som kommer upp inom några dagar. Så glöm inte nu att tipsa mig om sociala nätverk.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)