Google+

måndag 19 september 2011

Skribent på Techrate.

Igår fick jag en förfrågan från en av grundarna till techrate.se om jag vill skriva för dom. Jag funderade 2 sekunder innan jag tackade ja. Så nu kommer du kunna läsa lite tekniska saker på den sidan som jag kommer skriva. Det blir mer hårdvara där. Vilket gör att jag kommer skriva mer om mjukvara och vädra mina egna tankar här om webb och IT-världen. Men givetvis kommer jag skriva om teknik och sånt med. Brinner för det och det går säkert att kombinera.

Vad händer annars då? Jo Samsung har börjat svara upp Apple, nya stämningar i Australien och när Iphone 5 släpps i Korea så kommer Samsung in med en stämning där mot Apple. Samsung har hela tiden legat lite lågt, men det verkar nu som de har börjat ta till samma knep som Apple. Det kan i förlängningen bli ett riktigt ordkrig så småningom.



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)