Google+

onsdag 7 september 2011

Uppehåll

Hejsan!

Var ett tag sen jag skrev här. Har sysslat med lite annat och flyttat till Norrköping. Jag skriver mest på Spiderwebs Project-bloggen. Det är där jag kommer skriva mest i framtiden med. Men kommer hålla liv i denna blogg med.
Hösten har ju precis börjat och det märktes för en vecka sen då temperaturen sjönk drastiskt. Idag är det skapligt varmt även om det regnade en del i morse så är det soligt just nu. Börjar bli dags för en daglig promenad. Måste ju hålla igång lite. :)
Jag har nästan skippat Facebook helt nu. Det är bara G+ som ger något för mig. Där finns folk med samma intressen för teknik och webben. Massa kunnigt folk och man får nya bekantskaper som man utbyter erfarenheter och kunskaper med. Synd bara att det inte är mer folk i Sverige som upptäckt G+. Upplägget är klart bättre. Det finns spel precis som på Facebook, men där har spelen ett eget flöde så man störs inte av dessa utan kan spela och hålla det övriga flödet ifrån varandra. Blir enormt mycket renare så.
Har tjatat om det tillräckligt på diverse ställen, men om du ångrat dig och vill testa på G+ så gör du det här. :) Google+

Nu ska jag bättra mig och skriva mer här. Så på återseende.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)