Google+

fredag 1 juni 2012

The Nerd Shop








Jag har en del projekt som jag håller på med på nätet. En av det roligaste är The Nerd Shop. Det är en prylshop för geeks och nördar, men som även passar vem som helst. Mycket tröjor och kläder, men även en hel del annat som muggar, termosar, väskor, Apple cases och mycket annat. Trycken gör gör jag själv och det är där roliga ligger.

Just nu har jag sex olika tryck, men det kommer bli fler. T-shirtsen är den stora marknaden och där finns det massor att välja mellan. Från de enklaste modellerna till helt miljövänliga.
Företaget som jag har valt att göra dessa grejer med är Cafepress. Det finns några andra företag som har ungefär samma koncept. Men jag gillar Cafepress då det är lätt att administrera. För det som tar mycket tid är att ordna med produkterna och där är Cafepress outstanding.

Så är du sugen att kika in så är du alltid välkommen. Öppettider: Dygnet runt alla dagar på året. The Nerd Shop










Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)