Google+

söndag 19 augusti 2012

Hjärnblödning en vanlig tisdag.

För en månad sen så drabbas jag va en hjärnblödning. Ingen större, men det satte sig på på ord och talet. Det började en tisdag och jag satt o skrev och helt plötsligt fanns orden inte. Talet kunde jag inte få fram. Några enstaka ord kom fram. Inte en smärta eller skallvärk det kom bara från klar himmel. Fram den dagen så slog det liv jag ville leva slogs det i spillror. Ordet är det jag använder dagligen.

Vill bara komma med en förklaring för det vart tyst från mig. Det har blivit bättre och jag tänker kämpa. Jag har fått kämpa till denna text.

2 kommentarer :

  1. Rehabilitering av stroke http://www.facebook.com/groups/192268147486482/

    SvaraRadera
  2. Det finns ej heller ord för detta som du upplevt, den där minuten när livet ej blir som det varit. Ser ut som du hittar en väg tillbaka, ta den nu ett litet steg i taget i samråd med sjukvården. Det konstiga är att det finns ett liv efter fysiska trauman, inget är som förut men det finns i alla fall.

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)