Google+

onsdag 7 augusti 2013

Onsdagskväll.


Sitter och kollar på American Pie 2. Slökollar och surfar. Den var roligare för några år se. Grizzly ligger här på golvet i sin tub. Han saknar lika mycket sin matte som jag gör. Men det dröjer länge innan vi får ses. Hon jobbar i Kuala Lumpur som grafisk designer. Förhoppningvis så ses vi i senast i November. Vi är ett team, jag kommer med idéer och hon för dem på papper eller på datorn. Men just nu är vi ett splittrat team. 
Är väldigt tacksam att vi har Viber, Skype och Hangouts, som funkar kanonbra. Ett annat problem är att hon ligger 6 timmar före min i tid. Så när hon vaknar så går jag och lägger mig. Men men, ska inte klaga. Kunde vara mycket värre. 

Fundera på att ha en tävling på bloggen. Tänka ha något riktigt bra pris. För se vad det blir. :) 

Har fått riktig bra med kommentarer här, trots att jag bara haft denna blogg i en vecka. Tack så mycket. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)