Google+

tisdag 24 september 2013

The Old Reader


Många har känts sig lite vilsna när Google Reader försvann. Jag kör med Feedly som min huvudläsare av mitt RSS-flöde. Men har testat en hel läsare, men jag snubblade över denna häromdagen, den heter The Old Reader. Du kan logga in med både Google+ och Facebook och även följa folk på båda nätverken om de har The Old Reader.

Just nu testar jag den bara på de bloggar jag följer. Det fungerar bra. Man kan ställa in så du kan se posterna fullt ut i läsaren. Det är även lätt att importera från andra läsare. De som är vana vid Google Reader kommer känna igen sig en del. Testa om du inte har hittad din ultimata RSS-läsare.

Till The Old Reader.


2 kommentarer :

  1. Härligt! Bor själv i roslagen så följt rospiggarna några år nu, jätte kul :D

    SvaraRadera

Skräpkommentarer belönas med IP-bann. ;)